ŠKOLA V PŘÍRODĚ – 5. A + 5. B

vloženo: 14. 05. 2019

V pondělí 6. května jsme odjeli na školu v přírodě do Šlovice. Cesta byla zdlouhavá, ale vtipná.

Když jsme přijeli na místo, sedli jsme si do jídelny, kde jsme byli seznámeny s programem a byli nám přiděleny vychovatelé. Vyfasovali jsme toho nejlepšího vychovatele s přezdívkou Brumík. Poté nám ukázali, kde se máme ubytovat a začali jsme se vybalovat. Pokoje, které jsme měli letos, byly oproti minulému roku luxusní. Když jsme se ubytovali, ukázal nám Brumík areál rekreačního střediska. Měli jsme k dispozici 2 trampolíny, beach volejbalové hřiště, tenisový kurt, houpačky, prolézačky, lanovku a stan se stoly na pin ponk. V úterý jsme strávili celý den s naší třídní paní učitelkou. Podnikli jsme výlet do vesnice. Po obědě jsme využívali atrakcí v areálu. Po večeři nás čekala úžasná diskotéka a večerka. Ve středu dopoledne jsme si byli zaběhat do lesa, ve kterém jsme při zpáteční cestě zabloudili a ztratili se. Vtipné bylo to, že celopobytová hra byla na téma: „ztracení“ a my jsme se ztratili ještě dříve, než začala 1. etapa. Nakonec jsme úspěšně došli do areálu společně. Odpoledne nás čekalo zahájení hry. Etapa byla běhací. A i přesto, že jsme si vedli dobře, výsledek nebyl nejlepší. Další den jsme měli opět dopolední program s paní učitelkou. Brumík nám vysvětlil 2. etapu, která se týkala opět běhu. Tentokrát běželo jen 10 dětí a ostatní žáci fandili. Protože jsme měli delší trať než druháci, tak jsme skončili na 2. místě. To nám vůbec nevadilo a brali jsme to jako vítězství. Večer nás čekala soutěž: „Star line má talent!“ Měli jsme nacvičenou sestavu, která se nám moc povedla a opět jsme obsadili 2. místo. V noci nás čekala bojovka. V pátek jsme šli na túru. Vyfotili jsme pár fotek a vrátili se zpět. Páteční etapa byla vědomostní a moc jsem se na ni netěšila. Nakonec se ukázalo, že je to zábava. Nasmáli jsme se z naší hlouposti, ale i ze špatných odpovědí ostatních tříd. Brumík se s ostatními vychovateli vsadil, že pokud vyhrajeme, budou muset v neděli chodit oblečení jako blázni. Pokud prohrajeme, bude na nás muset mluvit se samohláskou –i. Doufali jsme, že vyhrajeme, protože jsme nechtěli, abychom Brumíkovi nerozuměli ani slovo. Vyhráli jsme a těšili se na kostýmy vychovatelů. Bohužel jsme se museli rozloučit s Terkou J., Terkou R. a Luckou, protože na víkend odjížděly domů na závody. V sobotu byl budíček posunutý o hodinu déle, a tak jsme se na pokoji trochu nudili, ale oběd byl už naštěstí ve stejnou dobu. Čtvrtou a zároveň poslední etapu jsem si užila nejvíce. Opět jsme tuto etapu vyhráli. V neděli byli vychovatelé převlečeni za rytíře, bohyni, manželku Leoše Mareše a vílu. Hráli jsme menší olympiádu. Plnili jsme 5 disciplín a získávali body. Dopadli jsme na 4. místě, ale nám to bylo jedno, protože nám bylo jasné, že vítězství máme už v kapse. Odpoledne bylo vyhlášení a naše třída 5. A se umístila na 1. místě ze všech tříd a škol. Byli jsme šťastní a těšili se na večer. Byla druhá diskotéka a moc jsme si ji užili. V pondělí jsme měli odjet v 10 hodin, jenže autobus měl zpoždění. Nakonec jsme odjížděli po 11. hodině.

Pro naší třídu 5. A to byla ta nejlepší škola v přírodě! I když počasí nebylo nejteplejší, program byl skvělý. Moc, moc, moc ráda bych jela znovu!!!